MORSDAG

Hej bloggen, idag är det morsdag, gick upp och fixade mig lite åt frukost med mamma, sedan åkte vi iväg med moster och mormor till Trosa och fikade, för att fira morsdag! Kul var det, men lite jobbigt att vi gick in och ut i bilen.  Vi gick runt och kollade på grejer, mest antika grejer som mormor moster oh mamma gillar. Sedan fikade vi lite.. Sen så är det sjukt fint väder idag!
...
Igår så var jag på Grönan med Blinkey.
Efter vi hade åkt jetline så träffade jag Saga och Eijla! Har inte träffatdom på sjukt länge, senare när Sandra åkte hem så gick jag till Pop expressen, när jag stod i ledet ser jag en tjej med en Th kofta och frågade om det var den hon köpte på th konserten efter det var slut, och det var det. Det var tre tjejer, alla gillade Tokio Hotel. Hon med Tokio Hotel tröjan frågade om jag var själv, då svarade jag ja, eftersom jag var ju själv. Så jag fick ställa mig med dom och åka med dom och så, så vi blev kompisar bytte mobilnummer oh sånt! Sjukt trevliga söta flickor, haha det som var kul var att en av Th tjejerna som hette Hanna ba: "Du är ingen pedofil va?" jag bara: "va? Nejnej." Sen hon me lila th koftan som hette Linnea bara " Men tror du verkligen en 15årig tjej är pedofil?" Hhahah
Sen Hanna ba " Du får min bdb istället"
Haha kul!  Juste! Den tredje oh sista tjejen hette också Linnea! Linnea S & Linnea S.
Haha 2 på s.. :)
Igår innan jag skulle till grönan så kollade jag om jag hade fått några kommentarer, hade fått en, visade sig vara en beundrare av min blogg, kul var det att få veta det, men det jag inte förstod riktigt var att hon ville ha min autograf+idolbild.
Vadå idolbild? Jag har ingen idolbild??
KONSTIGT & FÖRVIRRANDE!


Men nu ska jag kolla lite på teven och fixa lite food så vi får nått att äta!

Puss & Kram på er :)


Kommentarer
Mimi

Haha ja äkta najs min fina bill tröja^^

2010-05-30 @ 19:47:57 | http://njusic.blogg.se/
Hanna

Haha vem vet du kunde ha vart en pedofil utklädd till en femtonårig tjej >_> HAHAHAHAHAHAH XD

2010-06-01 @ 15:50:08 | http://taguatingas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback