Jag är trött på allt skit nu.

Hej bloggen. Jag är så jävla trött på att allt och alla ska hålla på och kränka mig hela tiden, även driva, vafan är det för jävla sätt!? Fattar folk inte att man har känslor nu för tiden, jag är så jävla trött på att folk alltid ska gå på just mig, vafan har jag gjort dom ens? Jo det ska jag berätta, jag har inte gjort ett jävla skit, och vilka "vänner" man har, som inte säger att man ligger uppe på sidan Emochan.org..
Fyfan säger jag bara, jag orkar inte mer med allt skit.
Jag vet att jag inte ska bry mig, men det går fan inte längre, jag orkar inte med allt, jag tänker ge upp helt, jag är så jävla trött på allt skit nu. Det finns inte ett skit som hjälper heller.
Allt går ändå åt helvette för mig, skolan, kompisarna. Får sitta ensam hela jävla tiden igen.
Vem vill sitta ensam och ruttna...? Kärleken för mig går inte heller bra.
Alla dolda sår, leenden och skratt, även att man ligger i sin säng på nätterna och gråter sig till sömns.
Det är inte ett roligt liv man har..
Jag orkar fan inte mer.


Kommentarer
Elin

ska du till grönan på lördag? jag tycker jättemycket om din blogg jag vill gärna träffa dig!! och du är jätteduktig på att sjunga. jag beundrar dig verkligen och jag skulle vilja ha en autograf + idolbild :)

2010-05-28 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback