Grattis! Jag är en nyckelpiga

Hej bloggen, sitter hemma hos Mikkan, hon fyller år idag, hon har blivigt fjortis idag (14)
haha vi har haft sjukt kul, men Mikkan kallar mig nyckelpigan hela tiden, mitt nya smeknamn enligt henne.
Hah så om ni skulle se mig i stan är de bara ropa "NYCKELPIGAN" så reagerar jag! Haha alla kommer säkert bara wtf.
Morsan e fortfarande sjuk. Grönan blire imorn i alla fall, inte med dom jag skulle gå med, blir någon annan, sen så kommer andra kompisar vara där!
Jag tänker åka allt!
EMD kommer dit också. Dom är ju bra, ska fixa autografer till min moster, hon diggar dom fett mycket oh hon är liksom 53 bast. Cool hon är vvettu! Haha nej då, men hon ka va jobbig ibland oh ba "Hjälp mamma nu och lyssna på henne annars lägger ja mig i" Man ba, vafan ska du göra? Och du ska fan inte göra nått.
Sedan den personen jag var kär i som jag nämnde förr, är jag inte kär i längre, det gick visst över ganska fort, men personen e sjukt snygg som vanligt hehe!
Det kommer regna imorn, men jag är inte rädd för lite/mycket vatten, har regnkappa så det är nog lugnt, hoppas bara att de inte stänger av mina favoriter, (Extreme& vilda musen)
Även om jag inte har åkt de så många gånger, första gången ja åkte de var 2009, haha första gången.
Var på grönan fyra gånger förra året, två för Johan Palm..
.....

Jag saknar fortfarande Tokio Hotel koserten, vill bara tillbaka dit hela tiden.
Menmen.
NU tänker jag vara lite social med mikkan och Tattis.
:)
Ha det så bra alla gulliga läsare
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback