Andra maj.

Hej bloggen! 
Idag har jag inte gjort så mycket.
Frågade mamma om 100 kr, och det fick jag, åkte till Skärholmen och köpte hårfärg, ni får gissa på vad det är för färg! :)
Sen så är det en konsert idag som jag vill gå på, men fick inte, fan!
Det var
Paige , You ate my dog och Tantrum to blind..
Jag som vill se dom så jäkla mycket!
Konserte börjar sju, så jag skulle knappast hinna in till stan nu. Tar ju ungefär en halvtimma. Sen hitta dit också, så ungefär en timme..
*DJUP SUCK*
mamma och pappa har köpt jord idag och det stinker ladugård här som om det har vart kossor här och skitit i huset. Det stinker som sagt.
USCH..
Men nu vill min bror vara här ! Så det ska han få.
ha det så bra så länge <3

Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback