70 års fest

Hej bloggen! Sitter här framför datorn för jag har sjukt tråkigt, mina kusiner har dragit, nu är det bara de tråkiga som är kvar, mormor fyller 70 år imorgon, men vi ville fira henne idag.
Men trevligt har det väl vart, ätit gott har jag gjort i alla fall, mammas skaldjurspaj är ju så super god!
Igår gjorde jag inte så jätte mycket, var med min kompis Emelie, och vi drog till tanto en liten stund oh träffade JaZiii, men det var ganska tråkigt så vi stack till Gullmarsplan till Emelie's grannes butik, där fick vi allt gratis! Sjukt soft! Jag tog en Power king och en Burn, sedan smakade jag den nya Ben & Jerry glassen som är pinnglass, den smakade inte som Cookie dough ska göra, det var som Snickers glass fast lite äckligare.
Sedan fick jag ett tuggumipaket!:)
Tuggumi vem vill inte ha det! Jag är tuggumi beroende om vi säger så, om jag inte har tuggumi så tuggar jag på sugrör!!
Haha snacka om lite werd.
Menmen.
Jag kom hem ungefär tolv igår.
Men kul hade jag i alla fall!
Hoppas att ni också har haft roligt!

Puss och kram


Kommentarer
Billy

Adda om du vill ;)

2010-05-23 @ 11:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback