överraskningen

Hej bloggen, har städat hela kvällen, och sedan fick jag ett sms av Mikkan så vi gick ut och tog en cigg och snackade lite och så, så jag har inte kunnat blogga, sedan fick jag min digitalkamera av min kära mor!
Så nu kan jag göra videoinlägg och berätta hur min dag har vart och sånna grejer.
Jo juste, det är såhär, det jag fick av JaZiii var en VIP biljett till Twilight fan event på hovet Måndag 21 Juni som är nu på måndag, men just nu så har jag ställt min klocka på 03:30 eftersom JaZiii skulle smsa när vi ska dra, eftersom vi ska köa i ungefär 32-38 timmar, vi ska typ vara dom första dom är där om vi säger så, eller man vet ju aldrig om det är folk som redan sitter och köar just nu, det får mana ju la se senare idag.
Det kommer bli så spännande att träffa Taylor & Kristen.
Och jag har hört att Kristen är GRAVID med ROBERT PATTINSON! Damn jag är chockad.
Men man vet ju inte om det är sant eller ej, så det tänker jag ta reda på! Så ni behlver inte oroa er för det! Haha
Ni får en bild på Kristen oh taylor!

  

Jag kollade igenom mina bilder lite, hittade en gullig bild när jag hade killfjortis frilla eller nått sånt.
Bjuder på den bilden idag, dock gillar jag den lite. Hah


Nu tänker jag ta och sova lite, ska upp om några få timmar så behöver nog sova nu!

XOXO


Kommentarer
Linnea

Åhgud va roligt!

Avis på dig jU!!!

2010-06-20 @ 01:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback