Oj, ett riktigt leende på riktigt

Herregud, sitter på msn och chattar, från ingentstans känner jag ett riktigt leende på läpparna, då menar jag verkligen ett riktigt leende, alltså gud, jag kan inte tänka. Tack för det ******.
Du får mig att känna glädje i hela kroppen! Jag vet inte vad det är med dig, men det är någonting speciellt i alla fall. Jag säger såhär, du är underbar och söt, eller kanske inte så söt och så men om jag ska vara riktigt ärlig, så blir det så att din snällhet och underbarhet gör dig så fin på både insidan och utsidan. Jag vet inte vad det är med mig, men bara jag ser när du loggar in blir jag extremt glad och allt.
Haha nej jag är inte kär, eller jag vet inte. Men nu är jag en glad Angelica.
För ett tag i alla fall, vet inte hur länge det kommer vara men jag hoppas på att det är ganska länge, vem vill vara depp och ledsen hela tiden, det är ju inte så speciellt kul eller hur?
Men men, nu tänker jag fortsätta chatta med ******.. Så ni får ha det så bra.
Kanske ska fundera på att sova snart också. Klockan är snart fyra på morgonen.





Kommentarer
Anonym

Naw så gulligt, är du kär kanske?

2010-07-03 @ 13:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback