c:an och Angelica

Hej Bloggläsare! Mitt 100e inlägg idag >
Idag har jag varit med C:an! Vi träffades i stan och hade jätte kul! Jag har saknat henne jättemycket! Speciellt när hon var i tyskland!
Vi gick runt i stan hela tiden haha. Innan jag skulle hem så gick vi in på carlings, då vet ni vem som kom in !?
Marcus Fagerwall! Ja sa till Alexandra bara " Det är ju Marcus!" "Vilken marcus ? :O" "Marcus Fagerwall från idol"
Jag gick fram och sa Hej Marcus till honom han sa hej. Men han lät verkligen sur! Han var osocial med sina kompisar också såg man för han pratade ingenting. Stackars hans kompisar.
c:an du är bäst! Och jag kommer inte glömma denna dag!
Imorgon ska jag träffa Astrid! Då kommer vi också ha kul! :)
ni är bäst
/Love Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback