Väntan på maten..

Hej Bloggen.. Sitter inte hemma idag, utan är i Oxlösund, och är med brosans ex dåra. Kul!
Ska vara här tills på Tisdag. Lite hemlängtan men det ordnar sig.  Jag e ju som jag är om man säger så. Haha.
Men kul har vi...
Sitter och väntar på mat. Är inte så hungrig, ingen aning varför, men jag åt frukost vid ungefär elva tolv tiden ...



Jag saknar massor av folk, och jag börjar känna mig lite nere nu, jag vet inte varför. [Det är inte för att jag är här nere kan jag börja med att säga]
Men som sagt, jag känner mig nere, och jag vill inte det, jah vill kunna vara glad. Känner bara för att gråta och jag vet inte vad antagligen ångest eller nått skit som det alltid ska vara..
Kanske för jag tänker för mycket på hur der blir i skolan eller nått. Orkar inte med skolan.
Fast det är kul med lov som sagt.
Och TOKIO HOTEL OM FYRA DAAAAAGAR! LÄNGTAR SÅ SJUKT MYCKEET.
Puss på er läsare.

/ANGELiCA SVENSSON


Kommentarer
S

Snygg blogg! :) ska också kanske åka dit =)

2010-03-01 @ 11:40:28 | http://ringklockans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback