Torsdag!

Hej Bloggen! Torsdag idag dåra, ska stax dra till skolan..
Igår var jag med tjejerna! Skitkul. Det blir kul imorn också som sagt, men jag tänker inte säga vad vi ska göra, haha. Men jag har en ny look!
Jag älskar den. Kanske inte ni, men då får ja stå ut med det då! För de är ju viktigast vad jag tycker.
Eller hur?
Ni ska få en bild :)
Eller kanske fler.



Detta är min nya look!
Jag älskar den!

bara för att jag och Eme älskar bilden, så jag blev tvungen att ladda upp den.
Äntligen frisk som sagt!
Hatar att vara sjuk, men de roliga i det hrla är att jag får slippa skolan..
Haha
Men nu måste jag dra, ska väcka broshan också!
see you all later .
Don't forgett to subscrive


Kommentarer
evelina

din nya stil e fett cool :D



kram från evelina

2010-02-04 @ 16:56:48 | http://typewi.blogg.se/
Nicole

Har du hunnit välja låt nu da inför imorn?/lycka till! :)

2010-02-05 @ 20:26:38
jenna

Håller med :)))

2010-02-07 @ 19:44:07 | http://jennaoberdieck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback