Tisag.

Hej!
Idag har jag vart i skolan som vanligt, tråkigt också. Förutom sista lektionen. Engelskan.
På engelskan kollade vi på Simpsons och Family Guy. Utan text. Men kul är de ändå. Jag köpte mina käraste skor idag. Dom är så snygga. Men kan inte använda de nu när det är snö, som sagt jag kommer ramla och typ bryta bennen eller nått då. Så ska ha dom när det inte är så mycket snö. Men jag vet i alla fall att jag ska ha dom på Th konserten.. Snacka om att få ont i fötterna då.. Men det är det värt tycker jag!
Jag vill ju kunna se någoning!
Igentligen slutade jag 16:10. Men orkade inte gå på sista lektionen, skulle fan kommit hem 17:00 eller nått. Så nejtack!

Jag undar om någon skulle kunna fixa in en radio på min blogg ? På sidan, ni vet som typ vissa brukar ha ipods med musik i och så...
Skriv lite dåva ?

//Angeliicahh


Kommentarer
Emilia

Fin blogg du har

2010-02-17 @ 08:57:25
....

haha Simpsosn o Family guy! <3

2010-02-17 @ 08:58:03
Soffy - Tokio Hotel <3

sv: Har den i min blogg oxå ^^ Många som undrar hur man gör... :)

Men du kopoerar helt enkelt embeded code och lägger in i sin kodmall :P

2010-02-17 @ 14:43:46 | http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback