Frågor och svar!

Hej! Nu tänkte jag svara på era frågor som ni ställt.
Vissa frågor är konstiga, men vad ska man göra ? Haha Det är ju bara att svara på de..



Vad tycker du om JaZiii´s blogg?
Svar: Hm, jag tycker den bloggen är intressant, eftersom det är min kompis och jag älskar hennes blogg om man säger så :)

Skulle du hellre..
Ge 20 minuters oralsex till en 90åring..

eller
..Ge 20 minuters oralsex till en jämnårig partner, som har usel intimhygien (vi pratar flänsost, gammal fittsaft, kanske t o m små kånkelbär)
Svar: Herregud vilken fråga, INGEN! :)

nånsin vart kär?
Svar: Klart jag har, men tyvärr är jag nog inte det just nu.


vem är den snällaste killen du känner?? :D
Svar: Oj, jag vet faktist inte, har knappt några killkompisar. Så jag har ingen aning.
Men jag tror det är David, min brors kompis.! (:


Har du någon speciell stil?
Favoritfärg?
Favoritmaträtt?
Svar: Om jag har någon speciell stil? Nej inte direkt, jag har min egen lilla stil om man säger så.
Min favoritfärg? Jag har inte en jag har flera. Rosa, svart, grå och röd! 

1. hur många har du pussat/strulat med?
2. Namnen på din bästa vän?
3. är du kär nu? isf, i vem?
4. vilken storbloggare tycker du är bäst?
5. Säg namnet på en människa du tycker är elak?
6. Nämn 5 minnen, du inte kan glömma (som INTE har med johan, tokio hotel/konserter och sånt att göra)
7. Någonsin varit full eller dylikt?
8. Använder du mycket smink?
9. vad tycker du om Ina/scarlett/edd/emme/millan?
10. favoritfilm?
Svar: Hur många har jag pussat/strulat med. Hm jadu, bra fråga. Har pussat min kompis på fyllan, gills det ? Så vi säger 2. Jag har aldrig hånglat någon gång.
Min bästa vän ? Oj, det blev lite svårt, men jag har inte en jag har två stycken. Så Alexandra N och Astrid! Om jag är kär i någon nu ? Nej, tyvärr inte.
Vilken storbloggare ? Faktist ingen, men jag räknar JaZiii som storbloggare så jag väljer nog henne haha!
En människa ja tycker är elak? Haha vilken fråga, ja du det är min lärare MARIA hihi!
Fem minnen, oj det blev lite svårt, men vi får väl tänka ut någonting. När jag var på tippen med mina vänner och sedan på kvällen  får vi ett samtal av en kompis och säger att hon ligger på sjukhuset för hon har fått ghb i sig.. Kommer nog inte på nått annat..
Någonsin full? Haha nästan för typ 3 veckor sedan.
Om jag använder mycket smink? Ibland kan det hända, men har inget smink på mig nu, har inte haft det sen i lördags! Vad jag tycker om Ina,Scarlett, Edd, Emme, Millan. Ja, vi börjar med en och en :)
Ina: Hon är sjukt söt, rolig att vara med men ibland kan hon dock vara lite tråkig, och jag saknar henne, tycker att hon borde komma till Stockholm snart!
Scarlett: Jag tycker hon är snäll, men kan vara riktigt dryg, tycker hon har förändrats sjukt mycket.
Edd: Edd är underbar person, fast förr tyckte jag inte om henne, men men, jag gillar henne, ser henne nästan en eller två gånger i veckan. Så det är sjukt kul att vara med Edd!
Emme: Oj, lite svårt, men hon är schysst, Johan palm fan och Thfan! Great om vi säger så, då har man nått att prata om, saknar henne också. Hon bor ju inte i stockholm hon heller.
Millan: Millan är sjukt trevlig, snäll och så, hon gillar också tokio hotel och johan palm. Även Emd tror ja det var haha :) Skanar henne också.
Min favoritfilm ? För tillfället är det Johan Falk, eftersom Joel Kinnaman e sjukt snygg! :)

Heej! jadu svårt att fråga nått men är du lycklig??
Svar: Nej det är jag tyvärr inte, men jag har vissa tillfällen som jag har vart lycklig för stunden.

har du en kuk när du inte vet om det?
Svar: Om jag har en penis, när jag inte vet om det ? Haha! Vilken konstig fråga, men nej, jag är ju en tjej!


Tack till er alla som ställt frågor!
Hoppas ni blir nöjda med svaren!
Loove
Angeliicahh!

 

 


Kommentarer
Astrid<3<3<3

NEEEEJ!!! Jag hann inte! xD fan också! :P Skulle skriva om frågorna men så åkte jag hem till en kompis och kom hem sent, samma idag och så gick jag in nu och såg att du redan svarat :( :P

2010-02-25 @ 21:05:57
sarah

fin blogg! :))

2010-02-26 @ 22:13:16 | http://sajse.blogg.se/
Emmebuus

Jag gillar INTE Johan Palm eller Tokio Hotel.

2010-02-27 @ 15:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback