You're beautiful

Hejsan alla läsare, har tyvärr inte hunnit blogga någonting alls på två dagar efter jag träffade Sarah, när hon var här så kollade vi på en serie som heter "You're beautiful" Det är en Koreansk serie (Drama & Kärlek) Jag har blivigt beroende på grund av Sarah, men men. Det är roligt att kolla på den speciellt när Jeremy (En av karaktärerna) håller på med att vara "sig själv".
Sitter och kollar på det just nu också, jag kan verkligen inte sluta kolla, sedan är låtarna underbara.
YOU'RE BEAUTUFUL   A.N.JELL

               ^                        ^                  ^                          ^
               |                          |                  |                           |
Hwang tae kyung         Go mi nam         Shin woo            Jeremy

Serien är helt underbar säger jag bara!
även låtarna som är med också




...............




Without Words



Without Words låten är verkligen underbar, dock vet jag vad låten handlar om eftersom i serien så står den engelska texten på låten när de sjunger vilket är bra! :)

Nej nu tänker jag kolla klart på Y.A.B.!
Hwang tae kyung (OPPA)

Om jag skriver oppa någon gång i serien menar jag Hwang tae kyung, dock heter han Jang guen suk på riktigt. Så ni vet om jag skulle nämna det fler gånger och sånt!

Nu måste ja fortsätta kolla.
Juste!

HÄR ÄR LÄNKEN  TILL YOU'RE BEAUTIFUL OM DU VILL KOLLA :PpPPp
http://www.dramacrazy.net/korean-drama/youre-beautiful-episode-1/


PEACE AND LOVE


Kommentarer
chayenne

sv: Tack så mke :)

Händer idag då?

2010-12-12 @ 10:31:09 | http://hellsbelle.blogg.se/
Anonym

Du vet väl att oppa betyder "storebror" på koreanska, va? Det är ett suffix (något man lägger till efter ett namn) och används av flickor för att beskriva killar äldre än de. Att kalla någon för oppa betyder inte att man är släkt utan är ett tecken på respekt.

Bara så att du vet.

2010-12-12 @ 14:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback