Sista egalia igår!

Hejsan alla läsare, sitter just nu och lyssnar på musik har inget annat för mig att göra. Dock kan jag ju städa men orkar inte, jag vill ha någonting att göra! Utan att vara på datorn d.v.s.
Var inte i skolan idag, orkade inte.
Igår så var jag på Egalia med Sarah och Camilo, vi hade ganska så roligt, på vägen hem så blev det lite känslor och gamla minnen som kom upp från oss alla, så vi försökte inte att tänka på det så jag kom på att Camilo skulle sätta på sig mitt lucialinne och gå fram och tillbaka på perongen! Det gjorde han också, vilket var jätteroligt, det var massor av folk som bara kollade, medans jag satt och skrattade ihjäl mig!
Jätte kul! Det var sista egalia för denna termin! Jag kommer sakna egalia tills 17 januari!

Idag är det också 41 dagar kvar tills jag blir sexton och 44 dagar kvar till Bring me the horizon konserten!
Kulkul! Yesyes!

Finns inget på teve att kolla på >:

Peace and love.


Kommentarer
Anonym

Fin blogg du har tjejen!

2010-12-14 @ 21:44:29
Anonym

grattis i förskott :)

2010-12-14 @ 21:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback