Planer åt helvette

Hejsan alla läsare! Blev inte riktigt som jag hade planerat idag, skulle till Sarah idag, men mamma ville inte att jag skulle åka dit för hon tyckte det var försent och för kallt!. Jag som vill träffa Sarah!
Vi får nog ta och bestämma någon annan dag!

Är inne på facebook och sitter och hårdjobbar med min Cityville, haha vilket liv man har, alla är beroende av facebook nu för tiden, jag kommer ihåg min lärare för ett halvår sedan, "Vad är Facebook?" Hahah gud det var så roligt, ofta man INTE vet vad FACEBOOK är?!
...
Känner hur det doftar jansonsfrästelse ifrån köket, känns som om jag kommer börjar dreggla snart. Nejmen det är sjukt gott, jag har alltid saknat det!
...

Fan vad det ser ut i mitt rum nu alltså, jättestökigt! Orkar inte städa, jag fryser dessutom. Ventilfönstret är stängt helt men ändå så fryser jag! Mitt element är på fulltdrag. Angelica gillar inte denhär Sebiriska vintern! [Sebiriska kylan har kommit till Sverige]! *MEGASUCK*
Hellre regn än snö i alla fall!

Ska slå in mammas julklapp ifrån kevin, varken jag eller min bror kan slå in, det är mer mamma som kan, kul att kunna slå in då. Kommer fan bli som en säng som någon har hoppat i den eller typ vaknat och inte bäddat den.
Fint paketet kommer bli! ;)
Får väl göra mitt bästa då annars.



Peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback