God jul!

Hejsan alla läsare! Gott nytt JUL som Sean banan säger haha!
Min jul har inte vart så jättebra men hyfat okej.
Fick 1000 kr som jag ska köpa en mobil för imorgon eller på söndag. Sedan fick jag 200kr presentkort på Hm, dåå kan jag köpa smink! ;) Sen fick jag en hårfön som man kan ha i sin väska, sjukt bra! Och sen fjortisörhängen av min bror kevin.... Fina presenter absolut, dock så är Thereses lillasyster sjukt jobbig! Hon irriterar mig sjukt mycket. Jag är trött på henne också.

Hon tjatar och tjatar om saker och sånt, sjuuuukt irriterande som fan! -.- VÄXUPP någon gång, hon e fan 12 och håller på som en 7 åring! Snacka om att man blir irriterad, speciellt när jag är trött också.
Men det har vart en bra dag i alla fall. :)
Även om jag började gråta imorse för att jag hade sett fram emot julen, men när päronen bråkade lite så blev det bara helt tvärt om.
Menmen, snart tänker jag gå och lägga mig för jag är sjukt trött!
God jul allesammans!

Peace and Love



Kommentarer
sara

heloo sweetie!!



Jag är irriterad för alla mina inlägg och bilder på bloggen bara försvann för ett par dagar sedan och jag har startat om på ny kula med mera innehåll!



Gå in och kika, anmäl dig till veckans fokus och ställ en fråga till mig som kan handla om vad som helst i min frågestund!



Hoppas du har haft en mysig jul och jag önskar dig god fortsättning! Kram sara

2010-12-28 @ 10:45:51 | http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback