Dålig uppdatering

Hejsan alla läsare, förlåt för en dålig uppdatering. Men jag har inte hunnit och blogga tydligen, eller så är det väl så att jag inte har haft någon lust helt enkelt.
Jag berättade om att jag skulle få en ny design på bloggen, det kommer komma snart, vet dock inte när, ska se till så att det blir färdigt snart!
Jag sa också att jag skulle lägga in bilderna och videos från konserten och delvis på martin när han dansar eller vad det nu var han gjorde, kan inte lägga in det precis just nu, har inga batterier hemma och mina batterier är slut! Suck. Eller kan se efter, brukar hitta ibland om jag har tur.
Jag har inte vart i skolan på snart två veckor, käns ganska trist och bara sitta hemma hela tiden, vill göra någonting, men vad vet jag inte.
Har i alla fall lite planer veckan ut som tur är! Imorgon funderar jag på att gå till skolan, vilket jag hoppas på att jag gör också!
Vad har jag gjort idag.
Kollat på teve, vart och sjungt med kören, kollat på anagina show två avsnitt. Och nu bloggar jag igen!

Peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback