Chockladbollar och cassie ber mig.

Har precis gjort Chockladbollar eftersom jag satt och sa till mamma att jag inte hade någonting att göra, så hon kom på att jag kunde göra chockladbollar vilket jag gjorde, nu så är dom inne i kylskopet och blir kalla och hårda!
......

Cassie bad mig lägga upp videon när jag filmade när vi var på donken [Sarah, jag Cassie & Kristoffer]
Den dagen jag var med dom. Vilket som var jätteroligt!

Mamma gjorde te åt mig, och jag har inte hunnit dricka det för jag gjorde chockladbollar så nu har det kallnat! Inte gott med kallt te, om jag ställer in den i micron så blir den ändå kall efter några minuter så det är ingen idé att ställa in  den..

Någon som vill gå i ide med mig tills sommarn kommer eller åtminstonde tills det blivigt 10-15 Plusgrader ? :)

På torsdag har jag och Sarah känt varandra i ett halvår! Då tänkte jag skriva lite om det innan jag drar iväg med klassen till Heron City och blowlar sedan skulle vi äta.
Åh, jag som vill tillbringa den dagen med Sarah! Men det går inte för vi ska iväg med skolan! >:
SUUUUUUCK!
Får tillbringa dagen imorgon med Sarah då :D
Är ledig på fredag så kan vara med henne då också, ifall om inte vi ska åka iväg till min bror och marcus och de. OM de inte har vinterkräksjukan. Som Marcus sötnos har! Stackas Marcus!







Skriver nog mer imorgon, iom inte så skriver jag kanske inatt eller någonting! :)



Peace and love.





Kommentarer
Anonym

Tycker du borde videoblogga mer :P

2010-12-14 @ 21:45:45
Ida

Söt blogg! (:

2010-12-14 @ 21:46:20
Phil8821

Very well done site! Please keep up the good work.

2011-05-04 @ 10:19:09 | http://phil8821.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback