Bloggblogg. Och ännu mera depp.

Har inte bloggar på en vecka nu, har inte haft någon ork eller någonting, sitter just nu och väntar till mamma och pappa kommer hem från mötet på soc. Vilket som handlar om mig som vanligt.
Från dag till dag vet jag inte hur jag mår, att må så dåligt att inte ens orka dra sig upp till skolan. Ni som tror att jag inte försöka göra nått åt saken, vad fan vet ni om det? Jag försöker så gott jag kan men det är inte så jävla svår när man väl har nått så kallat "Bordeline"
Länken förklarar allting, jag orkar inte sittar här och skriva en massa grejer om bordeline, så ni kan lika gära gå in och läsa om det istället!
http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Borderline-personlighetsstorning/

Just nu känns det som om jag gräver min egen grav för tillfället...

Nej nu till nått possitivt.
I lördags så var jag på Sabaton vilket var sjukt kul! Frös som fan gjorde man, men wtf skit samma.
Hm skriver nog mer senare fryser just nu tänker lägga mig i ett bad.


Peace and love.


Kommentarer
Anonym

Borderline? D: Trodde inte det fick sättas som diagnos på människor under arton.

2010-12-07 @ 06:35:25
Isa Draven

Som personen innan skrev, det sätts inte på personer under arton, just för att man kan förändras så mycket, hormoner & sånt.

Jag har själv fått diagnosen borderline & läkaren jag hade vägrade att ens tänka tanken att uttala ordet innan jag var myndig.

2011-04-29 @ 21:26:48 | http://missnothing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback