Blah blah blah .

Hejsan alla läsare, väntar på att mamma ska ropa på mig för jag ska hjälpa henne med maten! Har lite främmande, sedan så ska jag kanske dra till Cassie med Sarah! Hm, vad ska man skriva, mamma har gjort lussekatter idag, jättegott! Jag har städat mitt rum för en gångs skull!
- Mina hörlurar som är jättebra har gått sönder! Fick köpa nya för 50:- dom är sjukt dåliga, menmen ska inte vara så kräsen, men de är jättedåligt ljud, men bättre än ingen musik alls så det är bättre med dåliga än inga alls!
Funderar på om jag ska spela lite Guitar hero senare, har klarat easy och normal, hard kommer jag aldrig klara är inte van vid den orange knappen, men får väl träna mer, det är i alla fall kontrollen jag använder och inte gitarren! Haha lite fuskigt eller vadå?
Jay gick vidare till final! Men Minnah också, det skulle vart Olle också! Jag ringde och röstade, men det gick inte, hade precis laddat på mobilen en timme innan så säger en röst "Du har förlite pengar på ditt kontantkort för att koppla upp ditt samtal" Blev jätte irriterad, prövade ringa mikkis och det gick! Men inte IDOL! *Sur min*
Vad ska man skriva mer, Bamse sitter och glor på mig. (Min kissekatt)
Mamma lyssnar på Declan Galbraith som vanligt! :)

.......

 

Min favoritlåt just nu är

Sabaton - Ghost Division

Peace and love!

Kommentarer
Ida

Skulle inte du få en ny design?

2010-12-06 @ 11:53:47 | http://eldflickan.blogg.se/
ellenroman

hur mår du idag ?:)

2010-12-07 @ 21:53:56 | http://ellenroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback