23 December

Hejsan alla läsare, har precis borstat tänderna. Idag har jag inte gjort så himlans mycket, följde med mamma till ica och handlade eftersom vi skulle baka knäck idag, vilket vi gjorde, började vid sju och blev klart vid ungefär tio. Tog ganska lång tid, senare idag så ska jag hem till Sarah och julbaka där också! Kul!
Med tanke på att klockan är kvart över ett så blir det ju senare!

Nu är det bara en dag kvar till Julafton, ja, vad ska jag göra på jul? Jag ska åka iväg med familjen till min bror Pierre, ni vet han som har underbaraste Marcus, (Min brorson) vi ska fira jul där med hans tjejs familj också, så vi blir 11 personer med Marcus dåra! Vi kommer säkert ha jättetrevligt och sånt! Dock vet man ingenting ännu fören man är där och så, men dit resan och hemresan kommer nog bli värst, en kall bil att sitta i är nog inte så jättekul precis!

Hoppas att ni alla får en trevig jul! :)

Nu tänker jag ta och kolla på MMM (Marry me mary) Det är den här koreanska draman med Jang geun suk!
Så nu vill jag kolla på det, så jag skriver nog mer senare idag. När jag har vaknat eller så.

Min design på bloggen kommer nog snart, efter nyår eller så skulle jag tro, min kusins photoshop kronglar och sånt, så det kan nog ta ett litet tag!



Peace and love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback