Valborg och lite snack om annat.

Hej bloggen! Har haft en bra dag, eller vad man ska kalla det, var med massor av folk idag, bland annat tvillingarna och mikka, och nessa och några till. Hemma hos tvillingarna kom vi på att vi skulle köra sanning och konsekvens. När vi kom till Camilo, då sa han konka, då sa jag att han skulle göra en grej och han gjorde det, vi tjejer blev lite hysteriska! Haha som om han vore kändis eller nått, snacka om pinsamt. Men men, han gjorde den saken i alla fall. Det var de som var roligt med dagen.
....
Gjorde en uppsats skrivning idag på morgonen, vi hade en timme på oss, jag hann nästan färdigt, men eftersom min lärare sa att det var fem minuter kvar så fick jag skriva någonting snabbt som avslutade det hela.
Man fick välja mellan två rubriker, Utmaningen och Vilket liv, jag valde vilket liv, jag skrev min biografi, som sagt när jag gick i förra skolan när allt var helt sjukt och även jobbigt, men önskade att jag hade mer tid på mig så jag skulle hinna skriva klart min uppsats. Men det hann jag inte för jag blev tvungen och vrida tillbaka tiden i mitt huvud så jag kom ihåg, vilket jag dock nästan hade glömt. Men om man tänker efter, vem glömmer en sådan grej ? Det var ju liksom stort och så.. Men men.

Jag måste bara påpeka att bo här i förorten är inte alls kul längre, det händer för mycket saker, snart kommer man knappt kunna gå utanför dörren.
Någon dag ska jag ta och berätta en grej som jag igentligen inte ska, om min bror läser det blir han nog sur, men jag orkar inte bry mig, alla här vet ändå det. Så tänkte ta och skriva det imorgon tror jag...

Jag har fått reda på vart jag ska praoa på, men vet dock inte vad det är. Men stället heter Dog Planet, har sökt på internet och läste igenom sidan, men fattade inte om det var ett hund-dagis eller om det var en hundsalong som man klipper hundar.
Haha snacka om att jag är trög idag.
Äsch nu ska jag inte skriva så mycket mer.

Men ha det så bra alla där ute och drick inte för mycket nu!
Hejdå Alla där ute i den stora världen med pussar ifrån

Kommentarer
Sara

hejsan :) kolla in min blogg om du har tid. kommentera gärna :)

2010-05-01 @ 19:25:59 | http://ensara.blogg.se/
Sara

hejsan :) tack så mycket :)

man måste bara ha lite tålamod och fantasi så går det duper :) man gör sina naglar till så man vill att dem ska vara! :)

2010-05-01 @ 23:53:05 | http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback