Sammanfattning på lovet

Jag tänkte göra en samanfattning av Påsklovet.


Torsdag 25 Mars :Var i skolan och vi åkte och åt på brostugan. Sedan vare lov!
Fredag 26Mars: Jag träffade Astrid och vi var i stan och i kultan och massa skoj!
Lördag: Kommer jag inte ihåg vad jag gjorde haha!
Söndag: Var hemma och degade.
Måndag: Kommer inte ihåg.
...

Aja nu till det somjag kommer ihåg.
Förra Onsdagen så sov jag hos the twins, sedan åkte jag och eme till stan och träffa massor av trevligt folk.
Sedan på Torsdagen skulle vi kröka. Men jag var tvungen och dra hem för min bror och brorson kom, sen när jag åkte till tvillingarna och alla andra skönt ppl där så var allt slut. *suck*
Fredagen: Vaknar mitt i natten och blir tvungen att springa in på toa och spy. Hade fått magsjuka! Inte alls kul det satt i tills Tisdagen tror jag.
Lördag: påskdagen! Moster, kusin, mosters man kom hit och vi åt påskmat. Så jag fick vara hemma den dagen. Sen så hade jag magsjuka också.
Söndagen: Mormor kom till oss och hade med sig en scheesekake. [Stavningen orkar jag inte bry mig om direkt] 
Senare smsa JaZiii mig
Måndag: Träffade grannen Ida och hennes bebis, hjälpte henne med några grejer.
Tisdag: Jag var med tvillingarna igen.
Onsdag: var jag ute med tvillingarna igen tror jag det var.
Torsdag: Sover hos tvillingarna igen
Fredag: Krök i Önrnserg. Edd blir packad som fan, sen så hör man lite skitsnack och sticker och blir ledsen. [JAG DÅRA]  Ja jag är känslig av mig. Men liksom vem tål att man säger såhär om de är verkligen först en skit ful tjej man snackar om sedan när dendär saken sa vem e inte fulare än henne? *Viskar Angelica* Vem fan skulle inte bli sur och sårad, även ledsen ? Jag stack iväg en stund för jag ville vara med mig själv..
Lördag: Stan med trevligt folk. och ELVIRA FYLLDE 16 :D
Söndag: Sitter här och bloggar nu. I jättefint väder, ni kanske undrar varför jag itne är ute med  någon ?
De är ute och krökar som sagt. Och jag orkar inte kröka på en söndag för de e skola imorn, vem vill vara bakis på en söndag ? XD

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback