Magsjuka igen

Hej bloggen, ingen skola idag eller igår.
Har fått magsjuka igen! *SUCK*
Var hos doktorn idag, ska gå och ta prover imorn, antagligen 6 rör blod eller så kanske är det mer.
Men igår var jag och badade.
Sen så blev jag lite happy igår!
Jag har gått ned 3½ kg på en och en halv månad! Sjukt bra.
Just nu sitter jag och drogar lite TOKiO HOTEL och Adam Lambert.
han e sjukt snygg Adam, synd att han e gay.
Men men..
I måndags var jag på Egalia, det var ganska roligt, ska dit varje måndag nu.

här är en bild på Egalia.
Ska lägga in nya bilder i datorn sedan om det går, ska skicka över de till morsans mobil och från hennes in till datorn! :)
Men nu ska jag gå och äta lite om det går. Inte kul att ha magsjuka hela tiden heller.
Har inte kunnat blogga heller.
Förlåt för det <3
Ska bättra mig, lovar!
Men ge mig lite tips va ? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback