Lite snack

Hej bloggen! Har fortfarande inte hittat någon som kan fixa felet på bloggen, men det kommer nog hoppas jag!
Jag har haft det bra, har bara sjukt ont i ryggen och även där jag tog blodprov, fick största blåmärket!
Sjukt irriterad på det eftersom jag har aldrig fått det förr. Sjukt werd.
Sen så är jag glad!
-5 Kg = 1 Månad!
WOHO!
Träffade Astrid igår, sen i tisdags så tränade jag! Sjukt kul var det!
Snart är det valborg! Då blire konsert, i alla fall på söndag!
Grymt kommer de bli!
Sen har jag fått min press fixad på ec! Tack Klara för det :P
Jag såg en sjukt fin bild på Tom och Bill, så jag måste bara lägga upp den!

Så sjukt snyggt!
Hittade också en till idag!

Sjukt söta visst!
I just fucking love the picts!
Sen så saknar jag fortfarande konserten! ..
Men nu ska jag dra och diska.
HA det så bra nu!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback