Inget kul!

Hej bloggen! Sitter hemma just nu, väntar på att mamma ska komma och sätta in pengar till mig, så jag passar på att blogga lite, jag har tyvärr inte orkat blogga eftersom jag har ju vart sjuk, och det har vart jävligt jobbigt som sagt. Så jag låg för det mesta i soffan i vardagsrummet och sprang på toaletten. Jätte kul! *Suck*
Men men så kan det gå, idag ska jag träffa iNA!
Juste igår så tog jag blodprov, inte så kul om vi säger så, hatar det, har värsta blåmärket efter hon som gjorde det, hon var inte svensk presic, när det har vart svenskar har jag aldrig fått blåmärken efteråt.
Men nu ska mamma sätta in pengar till mig, sedan drar jag in till stan och träffar ina!
Eftersom jag saknar Marcus så får ni en liten miniatyr på honom! :)


Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback