Goten morgen!

Godmorgon! Sitter just nu i skolan, kom hit precis, men börjar igentligen om tio minuter.
Igår så hann jag inte skriva kvällsinlägget, så tänkte skriva vad som hände då!
Först så var jag ute med min grannes hund Zita, sen gick jag upp med henne till de, när jag väl kom upp så ville de att jag skulle sjunga. Så jag gjorde det för dom, lite pinsamt men ah. Bättre att göra de än inte! :)
Sen så prata jag med Ida medans hon bytte blöja på hennes dotter Zamira. Sjukt söt är hon!
Sen ringde pappa och sa att det var mat. Så jag gick ned och åt lite mat, sedan skulle jag diska men orkade inte, så morsan blev lite sur. Men men, vad ska jag göra åt saken om jag har träningsverk efter jag bar 15kg hundmat i lördags. Sedan så hade jag huvudverk också! Jätte kul! *hmpf*
Sen så när jag kollade mig i spegeln fick jag en liten shock, jag tog fel puder på mig imorse, råkade ta den mörka istället för ljusa, så nu ser mitt ansikte väldigt orange/brunt ut. Jätteskoj! *suck*
Men men. Det gör inget, orkar inte tvätta bort det, tog ju extra lång tid att fixa mig idag för jag ville göra det
ordentligt! 
V I K T I G T LIKSOM! 
Nu måste jag dra!

skriver senare om dagen när jag kommer hem om jag hinner eftersom jag ska träffa Stina efter skolan, sedan ska jag till Egalia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback