godmorgon

Godmorgon! Hann inte skriva någonting mer igår, men som sagt jag skrev att jag skulle träffa stina direkt efter skolan och det gjorde jag också..
Vi tog en fika på Wanes coffe, presic brevid Egalia. För er som inte vet va det är så kan ni ju alltid fråga!
Eftersom jag inte orkar skriva det haha, jag e lat...
Men i alla fall, idag ska jag rida! Det kommer bli sjukt roligt! Haha igår på bilden hade jag roligt, skulle rita mig idag och sedan om 10 år, jag bara fantiserade när jag ritade, men sen när ja hade ritat hår och mun o ögon och allt då så sa en kille i klassen ba "varför har du ritat kissie?" Jag tänkte ba vafan vadå kissie ?
sen så kollade jag igen och ba omg jag har ritat henne ju!! *HJÄLP*

SKUMT ALLTSÅ!
men men.
Nu måste jag dra iväg och rida.
Ses!
Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback