Chillkrök idag kanske

Hej bloggen! Idag har jag vart med tvillingarna. Jag och Emelie åkte till stan och träffade massor av folk! :)
Eftersom vi ska ha lite chillkrök idag. Men jag vet inte om jag kan komma dit eftersom mamma vill att ja ska vara hemma och så har vi Marcus här också.
Ska äta snart också, men jag kanske får gå ut senare.
Kerstin och mikkis är och köper en Vp nu.
Eller om de redan har gjort det, de har min väska också som jag har kläder, nycklar, borste/kamm, hårsprej.
Om nått försvinner, oj oj oj.
Då kommer Angelica bli sjukt sur.
Träffade Elvira en snabbis i stan också, sedan nya folk! :)
Nu sitter jag framför datorn och bloggar, väntar på maten också.
Men jag vill vara med tvillingarna och alla andra, eftersom de behöver hjälp att bära, även om vi är 20 pers ungefär. För vi har två plattor öl, och vodka tror jag. Och cigg!
Så det kommer bli lite fylla! Hahha

Men ja tänker nog inte dricka så speciellt mycket, vi sitter liksom på ett berg och så, så jag vill inte ramla och typ dö  eller nått?
Men nu får ni sötnosar ha det så bra! För nu är jag tom på ideer vad jag ska skriva just nu.!
Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback