ask-katastof = bullshit

Hej bloggen! Mår fortfarande dåligt, magsjuka är äckligt! Måste gå på toa hela tiden, antingen det eller spy, jätte trevligt!  Inte alls liksom!
Haha det där om Ask-katastrofen snacka om bullshit. Jag ser ingen aska någonstans ? Sen varför skulle de komma aska från Island för ? Det hinner ju liksom försvinna innan de kommer hit?!
Som sagt BULLSHIT!
Idag ska jag hämta ut biljetter till min kompis dans. Alltså hon dansar i en grupp och jag har beställt tre biljetter som jag tänkte hämta ut. 60 Kr de är liksom ingenting så, ah. En biljett kostar ju 20kr så why not ?
Just nu önskar jag att jag sov eller nått, jag är sjukt trött! Även att jag var frisk, eftersom jag måste krya tills imron, eftersom imorn ska vi [FAMILJEN] åka till min brorson Marcus, han fyller 1 år imorn!
GRATTiS i förskott gullunge ;D..
Ni ska få några nya bilder på mig också! ;D


Bild nummer tre är absolut inte seriös, ville bara göra någonting annat på bilden :)
Och nej, jag är inte någon fjortis, jag sminkade mig lite för mycket den dan, och tog fel puder ocskå, råkade ta den som var mörk istället för den ljusa.
Men men så blire om man sminkar sig i mörkret. Hahah!
Sen har jag inga pengar på luren så jag kan inte mezza, mitt comviq tog slut igår, fan vad det är jobbigt att inte kunna smsa. Jag är ju liksom BEROENDE !?  8D

Adam lambert han är sjukt snygg så man dör! Men det är synd att han e gay!
Men vi säger såhär, han är min i alla fall! :)
...
Jag vill att grönan ska öppna nu också, vill kunna åka och så, det har jag längtat efter hela vintern!
Ni ska få en bild på Bill & Adam lambert också, känner mig så att jag MÅÅSTE!
Haha.

SÅ JÄKLA SNYGG ÄR HAN!

Jag vet att bilden på Bill är sjukt gammal, men den är så otroligt vacker så jag blev tvungen att ladda upp den här på bloggen!
..
Nu får ni ha de så bra för jag tänkte gå in och sova lite, känner att ögonen inte orkar vara öppna.
Puss på er! :D

Kommentarer
Stene

Sjukt snygga bilder på dig grrrrr

2010-04-16 @ 20:10:56 | http://Http://www.stene.nu/blogg
Imrealba

Good web with cool info. Thanks.

2010-12-26 @ 13:59:29 | http://imrealba.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback