5e april.. [Förlåt]

Hej bloggen. Förlåt att jag inte har bloggat någonting, men har inte hunnit varit på datorn.
Vi har haft fullt upp här hemma med gäster och så under Påsken. Just nu sitter jag och kollar på Johan Falk, fast det är reklam just nu.
Men kommer blogga mycket mer nu eftersom ja inte bloggade i helgen.
Igår så var jag med JaZiii på en liten ute fest.
Jag och JaZiii slog till Kim. Haha.
Han bad oss göra det, men jag gjorde västa bitchslapen haha. Fick ont i handen efteråt eftersom det var kallt.
Men han ville att ja skulle göra med knytnäven men jag ville inte för ja va rädd att han skulle tuppa av eller nått.
Så de blev som de blev ^^,
Jag filmade när JaZiii gjorde det, ska skicka den till henne sedan så hon kan ladda upp den i hennes blogg! :)


Men nu ska jag gå eftersom jag ska göra mig iordning, medans det är nyheterna.


Puss och förlåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback