Stor saknad!

Hej igen, som ni redan vet vad jag ju på Bring Me The Horizon konserten 16.10.2009. Världens bästa E-V-E-R!?
Jag saknar det otroigt mycket, och jag vill verkligen tillbaka, saknar verkligen allting. Konsert kicken då när jag var där och allt, även om det tog ungefär 30-50 minuter för att komma in för att det var så längt led, men det var det verkligen värt det, och som sagt jag vill tillbaks, jag vet att jag har skrivigt det två gånger nu eller flera men det var verkligen BÄST! Dom måste komma hit igen snart. Jag kommer kriga för att få biljetter igen. Men jag kommer inte få gå på Metaltown om de kommer dit i år igen. Mamma skulle aldrig gått med på det heller. >:


GAH JAG FÅR DAMP!
Liksom kolla <3




Bring Me The Horizon - Diamonds Aren't Forever Live @ Klubben, Sweden



//ANGELiiCAHH.. BRING ME THE HORIZON IS LOVE FOREVER!♥<3

Kommentarer
TILDE

Bring Me The Horizon är så jävla grymma! :)

2009-12-09 @ 21:57:23 | http://pansy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback