När ska du aldrig sluta ?

Alltså är detta ett skämt eller ? Hon borde fan insett för länge sen vad hon gjort, men hennes lilla hjärn verkar vara så liten att hon inte fattar det.
Detta åter kanske lite taskigt eller så, men jag tar inte tillbaka dom som har gått över mina gränser gång på gång.
Så hon får skylla sig själv.
När ska du aldrig sluta, du tror att du kommer få tillbaka mig som " kompis " men det kan hon ju glöma. Även om vi hade jätte kul tillsammans en tid så har jag förträngt det. Jag nämner inte hennes namn här, jag orkar inte säga namnet heller. Men liksom vad ska jag annars göra, jag tänker inte ge henne en till chans, jag har riktiga vänner somjag verkligen litar på som inte ljuger, men hon ljuger hela tiden, och kan inte bevara hemligheter.
Och när hon e med andra personer när jag var med så blev hon så jävla kaxig, och sedan när en annan person smsade sprang hon som en liten hund till sin mamma, eller vad man ska säga, varför inte säga att man e upptagen ellet nått..
Alltså åh! Jag blir så jävla sur. Jag kan knappt täka för hon terroriserar min hjärna..



/ANGELiCA SVENSSON...

KOMENTERA ?? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback