Jag vill tacka Sandra Lahti!

Tack så mycket Sandra för att du fixade min blogg ännu en gång! Du betyder otroligt mycket för mig.
Du är den som är underbar och snäll, ja allt! Det är du som är söt och fin! (:
Sandra, det är en stor självklarhet att jag stöttar dig och bryr mig, jag kommer alltid att vara en sån person som bryr sig för folk.

Jag är otroligt glad att vi fick kontakt med varandra, vet du det Sandra ?
Vi har känt varandra i snart ett år nu, även om det är lite så kommer jag alltid att bry mig om dig.
Du är så otroligt underbar Sandra, dina ord som du skrev, jag tappar ord för det, det var så underbart.
Jag älskar dig Sandra, sanna vänner föralltid!

Jag kommer aldrig att släppa dig heller, du har fastnat i mitt hjärta gumman.
Din text " jag lovar
att ALDRIG släppa taget om dig,
för du är min pärla och den pärlan sitter fast i mitt
hjärta och den vill jag aldrig tappa, för försvinner den
blir det ett hål i mitt hjärta och mitt liv blir tomt."
Det finns inga ord, så underbart skrivet gumman,
Sandra Lahti, du är en underbar vän, och dig vill jag inte förlora,
jag vet inte vad ja skulle göra utan dig i mitt liv,
du är underbar gumman förstår du det ?! ♥


Sandra Lahti, du är så jävla underbar gumman,
jag blir så jävla mållös när jag läser texten, jag får tårar i ögonvrån som snart kommer börja rinna över, vet du hur glad jag är att jag har dig ?
Jag älskar dig!
Vi har våra själar i varandra, dom bytte plats!
Sandra, jag kan prata med dig om allting med,
PRECIS ALLT!

Åh! Snart kommer ja börja gråta av din underbara text gumman! :*
Vi har inte träffats än, men det ska vi göra, det ska jag se till att vi gör,
vi smsar varandra hela tiden, och det är roligt,
vi kommer alltid att kunna ha rolig tillsamamns när vi träffas..
Sandra, vi förstår varandra så otroligt mycket.
Du är den som verkligen förstår mig till 1000%.
Jag älskar dig otroligt mycket, ja vill inte ha ett hål i hjärtat.
Det kommer jag att få, ett jättestort hål om du försvinner.
Så därför vill jag inte att du försvinner.!
Du är en ängel med vingar, guld vingar som ingen annan än jag som ser
du är underbar och söt, och fin.
Hur ska ma förklara det här nu då ?
När du gör en så himla mållös och att man börjar gråta samtidigt ?

Jo jag vet inte, men försöka finns det nått som heter :)
Jag älskar dig med så otroligt obeskrivligt mycket!
Orden rakt ifrån ditt hjärta, berör verkligen jättemycket!
Det går inte att hata dig, jag skulle aldrig kunna hata dig.
Sandra, jag kanske inte är värdelös, men jag känner mig världelös hela tiden,
men det är bra att du finns här, du får mig på bra humör.
Jag älskar dig Sandra Lahti <3
Jag kommer alltid att stå upp för dig.
Älskar dig.
Din Angelica!!
Du betyder verkligen så otroligt mycket för mig gumman,
glöm aldrig bort det!
Love you.



Kommentarer
Angelica

ÄLSK PÄLSK PÅ SANDRA <3

2009-12-08 @ 20:45:08 | http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback