angelicabby

jag är ett troll som smygit mig in i angelicas blogg :)

nej, men ja vill bara tala om hur mkt angelica betyder
för mig.... vi är ju trots allt systrar på distans >:D

angelica svensson, jag vet inte var jag ska börja *-*
du är så jävla underbar & snäll.
du är så f*cking söt och fin till 1000%
du har hjälpt mig och stöttat mig från 1:a dagen
vi började prata med varandra.

 du är så jävla bäst gumman vetu det :)
vi har känt varandra i vad vet jag, i somras el nåt 
 ungefär & jag lovar
att ALDRIG släppa taget om dig,
för du är min pärla och den pärlan sitter fast i mitt
hjärta och den vill jag aldrig tappa, för försvinner den
blir det ett hål i mitt hjärta och mitt liv blir tomt.

gumman älskar dig massor och kommer alltid att göra.
du kom in i mitt liv och byggde upp mitt förtroende om mig
själv lite grann & det är jag glad för. men det är inte allt.
du är min systersjäl babi ;) hihi <3 och jag kan prata med dig
om allt och det finns ABSOLUT ingen bättre än du hunie.

men även fast vi inte träffas så vvet du att du betyder
jättemkt & jag älskar dig från mitt hjärta upp till mars - tillbaka
till jorden 50 varv runt jupiter och tillbaka .! om inte mer.
det är obeskrivligt hur mycket du betyder och allt dethär har jag
skrivit med känslor och rakt inifrån mitt hjärta för dig går det
inte att hata angelica. den som hatar dig vet inte vad vänskap är.

du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet peliiis. du är nåt
speciellt och du inte är hatad eller ful eller värdelös gmnbby, du är
min och mångas fler ängel gud hade sänt mig, jag älskar dig.
skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag. skulle nån kriga,
skulle jag aldrig sluta strida, du är inte värd att ge upp hoppet,

i din hand kommer du alltid att få bära halva delen
av mitt hjärta , så du kan höra mina tankar när du känner
smärta . du betyder mycket för mig peeliiis !!  
i vänskapsbandet vi har, finns en låga som aldrig slocknar och
jag kan lova att den aldrig kommer göra det heller .

 angelica svensson bby <3 älskar dig min b.vän obeskrivligt mkt!
 du har skapat en fjäder i min hand. och den kommer aldrig att
blåsa iväg, gör den det är mitt liv över. och den sitter fast med
karlssons klister *skämt åsido* haha :) älskardig <333333

Every tear that touched the floor was a tear from my heart..
And a let it free...
I asked you
Can i cry in your arms?
Can i look in your eyes and your soul smiles back at me..
You told me ´you can´
You can troust at me and i you..
I looked in your eyes and there it was ..
The big happy smile


Kommentarer
:)

<3

2009-11-22 @ 00:43:38 | http://sandraalahti.blogg.se/
Angelica

Sandra orden berör verkligen <3

Älskar dig..

2009-11-23 @ 11:06:10 | http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback