Nämmen hej!! :D

Hej på er! Jag har inte hunnit eller orkat skriva blogg, men nu gör jag det!
Jag har fägat håret IGEN, haha det ser ut som regnbågens färger ungefär hahah så går det, tänker inte fräga det mer förän i höst! Då ska jag ha Kopparrött ! (Y)
Idag har jag varit hemma tills Kerstin och Maria plingade på mig, dom plingade på ungefär vid 12 tiden, vi gick ut sen och dom skulle tigga pengar :O Tigga pengar ? Hallå ? Jag gör inte sånt ? Men dom visst, wtf 
Anyway, dom gjorde det, det gick visst inge bra, sen träffade Maria på sin gammla lärare sen hon var liten,
hon berättade lite saker om historiger, hahah de va kul men vi stog och pratade med henne i tjugo minuter ungefär sedan kom hennes vennina, (Stavning?) Sen gick Maria till sin pappa och frågade om pengar sen fixade hon lite grejer..
Fixa cigg sen drog vi till Skärholmen, maria skulle handla string troser xD HATAR STRING alla e så jävla fula! Jag tycker det i alla fall så ta inte åt er för er som gillar att ha på sig string.. Ett strek som sticker upp i arslet som känns som en bajs korv sitter i arslet känns
de soom -.-
Fyfan vad äckligt o irriterande
.

Aja hon gick runt och kolla i en halvtimme på samma ställe hela tin ..
Sedan hitta hon någon, sedan kom Emelie och Mikkan :D
sen gick vi till j-store, Emelie köpte en tröja för 19 kroner, (Y)
den va fin också, Haha pank var jag dåra,x D
Sedan gick vi in i Stadium och kolla på kepsar :D
såg en som jag ville ha fast den kosta 499 -.- ALLTSÅ FÖR EN KEPS SKOJJARE!
Anyway sen såg vi en skiit söööt hundvalp som hette Niki (Nikita)'
Det var en Labrador/Schäffer det var en blandras mellan det :D
Så jävla sööt,
sen så gick hussen på toa och vi fick passa den typ i 10 minuter..
Så söt jag skulle vilja bara ta hem den! Så sööööööööööööööt den var..
Ja typ så ser dagen ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback