Heeei! ツ

Hej! Skriver idag igen, orkar inte redigera den andra, dagen har väl varit bra (Y)
Har varit ute med dom gamla sakerna :p
Alltså Emelie Mikka och Kerstin,precis när jag skulle sätta mig vid datorn vid 16 någonting, så plingade Mikka på, hon va här och gjorde sina läxor, hon hade öh spanska ?  Tror jag det var,
sen åt vi lite och pratade, eller ja skrattanfall över en halvtimme haha så jävla kul mikka e kan inte sluta skratta när jag e med henne! vet inte varför, haha eller jo jag vet! Hon har min humor xD Hahha nej men hon har humor som jag alltid skattar åt :) De e ju bra dä :D
Var i skolan idag också hade Bild som första lektion <3
Älskar att ha bild, öh palla skriva om skolan, vi gjorde typ ändå ingenting som vanligt,
-.-' men fick reda på att Paula i skolan läser min blogg (Y) Way :D
Men du komenterar inte xD
Hahh aja skit samma..
om kärlek idag då kanske ?
Alltså vart ska jag börja ?
Ja kan inte sluta vara så jävla kär hela tiden, kan inte skuta tänka på Iza, det börjar bli jobbigt
hon betyder så otroligt mycket för mig, jag är så glad att hon har ställt upp mycket för mig, när jag behövde någon, hon vet så otroligt mycket om mig som inga vet, förlåt för att typ ingen vet, men det är henne ajg litar mest på,
hon är mitt allt nu, hon har hjälpt mig att bli den jag är idag, om hon inte funnits skulle jag säkert inte vara som jag är idag kan jag lungt säga!
Men de e så svårt ibland att bara säga vad man vill, jag vill kunna få ut allt jag har i mig, det är det att jag inte kan bara säga det rakt ut, det handlar mest om klassen, jag hatar Maria och dom andra eleverna i klassen, dom går mig på nerverna hela tiden, jag vill bara säga allt jag vill säga till MARIA! att hon är en JOBBIG kärring att hon ska sluta klaga på att jag ska gå ner i vikt STUP I KVARTEN! Bara för vi har Onsdagar som vi ska ut och gå i en timme så MÅSTE jag gå, och man får inte vara på toa ifred heller, liksom tror hon att det tar 3 minuter för att göra det man vill ? :O alltså shilla jävla kärring seriöst bara jag tänker på de så blir jag sur.. Jag orkar inte med henne, hon skriker mycket också bara om man råkar avbryta henne i en mening, om man råkar avbryta så skriker hon DU ABRYTR INTE MIG NÄR JAG PRATAR.. ALLTSÅ OMG!
man kan väl ta de lungt om hon vet nu va de e?.. Det finns faktist någonting som heter , Kan du vara snäll och inte avbryta mig ? Du ka prata när jag pratat till punkt eller nått sånt istället för att skrika som hon gör -.-
JAG HATAR MIN KÄRRING TILL LÄRARE!
aja iza betyder otroligt mycket för mig..
Jag bryr mig inte om andras åsikter om det, ni har rätt att tycka men jag kan ju välja att acceptera dom eller inte, det bestämmer jag själv.
Aja nu måste ja sluta ...
hejdå <3 Skriver mer imorgon om dagen om jag hinner ska till Kyrkan efter skolan eller kanske skippar de och drar till stan :P
Hejdå nu <3


//Angeliicahh ツ


 


Kommentarer
Anonym

Är du känd??

2009-07-03 @ 13:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback