Kolmården 8D (31a)

Hejhej! Idag vaknade jag 05:45 för att fixa i ordning mig och grejer för jag skulle ner till NORRKÖPING! Och där ligger ju som sagt Kolmården (; Hoppas de finns några fina djur där..
Haha finns det säkert :)
Ja såg sjukt fina djur :)
Lejon
DELFiNER
giraffer
& mycket fler :)


En bild på solen när klockan va runt halv 6 (A) varmt var de då också o_O


Snart är vi framme! Fan också! Jag har glömt vad detta ställe heter specielt vattnet och de >:
Schaffören Björn som han hette sa va det heter men jag har glömt .. Fan va senil man börjar bli då? :l

Nu är vi inne :) det första man ser är öhm hjortar eller va det var xD

Ja du vad kan detta va ? Jag tror det var en antilop :P

ALLTSÅ UCSH! KOLLA VATTNET OMG! FYFAN .. JAG BA
VEM VILL BADA ?! HAHAHAAH XD
ALLA BARA JAG! FAST VI SKOJADE JU BARA (a)

nämmen titta en giraff! <3
Så fina dom är faktist :)
Hahh det var så kul den kom närmare den banka på fönstret vi öppnade dörren till bussen och den slickade på någon hahaha det var kul :)

laddaar upp en bild till, kolla giraffen den kommer närmre (A)
Zebrorna e söta.. Hhaha mikka bara sa någonting när vi var ute och gick där inne när vi såg zebrorna igen xD AHAHAHAH fyfan va kul de var (:
den kommer närmre
den kommer närmre!

ÄNNU NÄRMRE! hahah sen åkte vi fram lite, sen ställde Giraffen sig på vägen så den andra bussen fick inte åka hahaha.. xD
Ja tänkte ba men hallå tuta ?x D


struttsar xD(?)

var var detta ?. jo det  är VARGAR <3
nämmen åh!Kolla SÅ SÖÖT BJÖRNE ÄR.. NI VET HA FRÅN BJÖRNES MAGGASIN XD hahah nä men sööt e björnen <3

titut! :)
så sööt <3

allts jag älskar björnar! :)
Jag skulle vilja ha en som husdjur :D
(Alltså om dom va snälla och inte attackera osv)


Nu hinner jag inte lägga in fler bilder från kolmården för ja måste faktist dra till skolan...
Men fixar de när jag kommer hem:)
ni kommer få ganska långt inlägg idag. Sorry! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback