18 Juni!

Jaha, vad ska man skriva idag då? Jag har ingen aning, men de får väl bli någonting som jag kommer på i min tröga lilla hjärna, men först så ska jag gå och bre en Jordnöttsmörs macka! Jag vet vad ni tänker (GOTT) ofc att de är gott, vad skulle det annars vara ?
Hahah
Eller fixar den snart istället..
Juste! Jag har köpt min peruk. Eller ja det gjorde jag i Tisdags när jag var med min kontakt person Stina :) Först åkte vi till
Butterix.. (?) Vi gick ned och kollade på peruker. Igentligen är de ju fest peruker , me jag har den som mitt hår haha.. Men just nu är den fail, och ja orkar inte ha den på mig, jag får väl gå runt och se ut som ett OLLON som
MAMMA sa!
Haha!
sen efter vi varit på butterix och köpt min Cher peruk som den hette åkte vi till Bredäng och spelade minigolf.
Men jagvar ju så smart (NOT) och satte på mig mina klackkängor.. Så jag fick skit ont i fötterna, jag tog av mig dom och gick barfota istället. De var inte bra de heller, för de var massor med grus på marken.. Hah jag e smart visst ?
(A)
haha gissa vem som vann på minigolfen ? Jag har alltid otur i spel.. -.- Stina fick 73 poäng och jag 99 xD haha hon ägde mig på de wtf..
Juste jag måste ju lägga upp en bild på hur jag ser ut i peruken..
Iförsig så finns dom på Bilddagboken (:
Men men..
Jah älskar att egoakta mig med peruken när jag inte har någonting för mig att göra..
Hahah.



ANGELIICAHHhååååååår (:
haha
angeliicahh.blogg.se
nu kommer en annan bild (:
 heehe :P

Hahah alltså jag o sanna vi har skit kul på msn vi ba skickar random grejer på youtube till varandra..
Te.x vem ahr tagit min kex chocklad, Flourtanten

hahah seriöst de e fett kul :)
snart börjar jag gråta också..!
<3


Kommentarer
Catherine

Guu vad söt blogg du har och bilder likaså :)

När började du blogga ?

<333love you sis

2009-06-20 @ 17:09:09 | http://caathyn.blogg.se/
Angeliicahh

Taack Sis <3

Ja börja blogga i februari :p

Hehe :P

<3

2009-06-20 @ 22:54:02
jenifer

härligt! Vart bor du? :)

2009-06-21 @ 22:26:49 | http://jenniferlinnpersson.blogg.se/
fia

TITTA

men det blev ju bra med peruken!

yay happiiiii face:D::D:D:D

haha jag är sjukt flummig just nu :D

love ya<33333333333

2009-06-22 @ 14:12:51 | http://fmoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback