Välkommen till Angeliicahha's blogg

Hej & Välkommen till min Blogg!
Ja som många vet så är det ju jag som e Angeliicahh (Gillar att stava mitt namn så xD)
Ja vad ska man skriva om idag?
Ja har var hemma hos Mikka och prata med hennes mamma om föräldrar har regler på sina
barn eller inte, men liskom självkart att man har det eller hur ?
Visst de e orättvisst ibland men så är livet..
Aja när vi pratat lite så plingar Maria , Emelie och Kerstin på och frågar om vi ska gå till Emolie & Karsten
Visst vi går dit, ser Frank och kramar honom <3
*-* FRANK E SÅ SÖÖÖT
Fast de e ju Karstens kille (Kerstin)
Jaja brukar få kompis pussar ibland.
Omg jag blir sjukt glad när jag går hem efter han pussa mig!
Hhahah omg jag e fan mega kär i honom.. Min hjärna glömmer snart JOHAN
OMG KNAAAS! JAG FÅR INTE GLÖMMA JOHAN PALM <3
här kommer en bild från igår :P
Bara för den e sjukt fin (Tycker jag)
Angeliicah
Ja detta är ju jag!


Komentera nått för jag har gjort en blogg ? <3
// Angeliicahh

Kommentarer
angiiiiiiie

WOOOOOW första komentaren :D

2009-02-23 @ 21:39:37
Izzy

Din blogg blev fiin :DD<33

2009-02-26 @ 11:37:14
!!!!

din bild är fulast!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-08 @ 10:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback