♥♥♥♥Jag <3 Dig!!♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Vart ska jag börja ?
Du vet inte hur mycket du betyder för mig, men jag ska säga dig att du betyder så oerhört mycket för mig,
jag kan knappt beskriva hyr mycket du betyder för mig!
Jag älskar dig, du får inte lämna mig ensam förstår du ? LOVA att du aldrig kommer att lämna mig,
jag klarar mig inte utan dig, du har hjälpt mig med så mycket saker, gumman jag ÄLSKAR DIG ÖVER SÅ MYCKET ANNAT HÄR PÅ JORDEN!
Min kärlek till dig går inte att besrkiva, det är som om de e en gåva från gud.
Jag vet inte vad jag ska göra utan dig! Seriöst du betyder oerhört mycket för mig
Du är en människa som borde vara en underbar ängel med vingar!
Du är så jävla Underbart vacker det går inte att beskriva, men du har fastnat i mitt hjärta!
Vad som än händer så kommer jag alltid att älska dig

ISA JAG ÄLSKAR DIG SÅ UNDERBART MYCKET GLÖM INTE DET!
älskar diiig <3
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥ISA <3 ANGELICA ♥♥

Kommentarer
iza

aw bby! :



Ily gmn! <3

love yah :

2009-02-28 @ 17:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback