25 Februari!

Hej :D
Igår var jag och badade med min konstaktperson i Erikstalbadet!
jätte kul faktist!
hm vad ska man skriva om det ?
Hahh jag vet inte så det får bli lite idag om det jag gjorde igår,
Åkte vattenrushkana som vanligt! Jag kom 1 sekund snabbare än Stina :D
Hahah
Anyway, typ många glodde på min arm ganska mycket! Det var skit irriterande.
Har dom aldrig sett en arm med ärr förut eller ? Hade bara lust och säga NEJ JAG E INTE EMO FÖR DE E EN MUSIKSTILl!
hahah aja skit samma..
Ska äta nu frukost innan mamma kommer och bara ANGELICA HAR DU BÄDDAT SÄNGEN OCH ÄTIT OCH PLOKAT UPP I DITT RUM ? DU VET ATT DU SKA GÖRA DET FÖRST INNAN DU FÅR VARA PÅ DATAN..!

LIKSOM jag vet de där redan ahahha xD
Aja bättre att göra de än att få skäll..


Kommentarer
Anonym

Palla Ta bort kommentarerna T__T

2009-02-28 @ 20:02:31
Angeliicahh

JO JAG PALLAR.

2009-03-02 @ 14:41:44 | http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback