Julinlägg nr 2

Nu har jag öppnat mina kuvert, jag fick 1000 kr, får  mer imorgon tror jag, för imorgon kommer massor av folk
Moster mormor Mina 2 kusiner mosters man min bror och hans tjej och Marcus och morbror. Och min bror thomas också.
Just nu sitter jag och dricker en cid"Smile" Alltså smajlis sider, 4,5a :)
det är ju trots allt jul eller hur ?
Jag undrar vad jag får imorgon om jag får mer pengar eller vad jag nu får :)
säkert 300-600 kr till, hoppas! För jag har 250kr kvar från min månadspeng ocskå, sedan ska jag spara mina pengar tills jag fyller år, för då kommer jag få pengar vad jag vet och hoppas.. Tänkte bjuda lite folk .. Eller kanske inte, har inte bestämmt mig än.
Men ska bestämma mig snart.
God jul på er! <3
ska kolla på Paranormal Activity, min bror såg den på bio, han kunde inte sova. HAHAH inte min andra bror heller (Thomas) och han e liksom 23 hallå?
Man bah ursäkta skojar du med mig eller ?
Ska ut och ta en cigg tror jag.
Hejsvejs.

Kommentarer
anneli

men omge! Fett naajs ju!

2009-12-24 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback