Halloj och Lov snart

Hejhej! Idag ha jag varit i skolan som vanligt, två dagar kvar tills jag har lov då :)imorgon börjar jag 10:10 och slutar 12:10 :)
Idag har jag varit i skolan det första jag gjorde var att var i uppehållsrummet och pratade med Nathalie, vi skulle kolla på film, halv tio så vi satt där inne och prata tills vi börja, filmen vi skulle se var Valkyria. Den handlar om att döda Hitler.. Om jag skulle betygsätta den skulle den inte få några poäng alls, jag gillade inte filmen för fem öre. Hellre skulle jag se på Pippi! Haha! Efter filmen så åt jag Lunch sedan hade jag julpyssel sedan slutade jag :)
påväg hem så kastade jag mig i snön och gjorde en snöängel och kastade en snöboll på vårat vardagsrumms fönster och mamma öppnade ballkongen, men jag tänkte gå runt men hon sa att jag kunde gå in där istället.
Det är skönt att det är snö nu tycker jag, eller kul och kul, det är det väl inte, jag tycker det är vra att det är snö till jul och nyår och sen att det lyser upp mer så det inte är lika mörkt..


 Jag kan inte fatta detta alls, jag är så otroligt glad att jag träffade Nicklas Hocker i lördags!
Juste! Nej jag har INTE GLÖMT PALMARNA!  Så oroa er inte, har inte lyssna på Johan på en vecka kanske, men ska droga lite Nicklas och Johan palm musik just nu. Sedan lite Tokio Hotel & Bmth! :)
Jaha dagarna måste gå fort, jag vill ha lov nu, jag vill göra så mycket som jag kan och hinner på lovet och inte sitta hemma och hänga eller dö. Hah! Så vem vill träffa mig på lovet ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback