Good morgning.

God morgon! Idag är det skola igen! Vill igentligen inte gå till skolan, men måste ändå, just nu så snöar det ute! Äntligen ska man väl ta och säga, jag har längtat efter en vit jul, det är inte kul med jul utan snö! Eller vad tycker ni? Jo juste, igår så var det lucia i kyrkan, vad de flesta vet så går ju jag i kören, de har jag gjort snart i sex år! Det har verkligen hjälpt mig med min röst, först vid fyra så övade vi till klockan fem, mamma och pappa var där och kollade när vi övade och sedan när de var lucia tåg, men dit kommer jag snart.
Så när vi väl hade övat så fick vi beställa en pizza var, det var visst barnpizzor, jag valde en Azteka. Den med Jalapenos, ost och skinka tror jag det är i den. Ganska starkt men ändå, behövde det för att jag skulle kunna sjunga och inte bli hes. Efter vi hade fått våra pizzor och åt upp så gick vi och satte på oss våra lucia kläder, jag satte min åt fel hål! Det händer varje år! Haha, verkligen ett EPIC FAIL! Men men så går det, sedan ställde vi oss utanför kyrkodörren, och jag såg att det var helt bäckmörkt inne i kyrkan, vi hade levande ljus så vi gick in när Peter började spela "Natten går tunga fjält" vi gick sakta in och sjög sammtidigt, senare så kom för fred och frihet, den låten jag skulle sjunga solo på, det gick sådär. Skulle sjungt " För fred och frihet tänd ett låt lågan brinna klar" Men jag sjöng andra versen "För fred och frihet sjung högt och du får svar"
men men de ordnade sig, sedan det andra solot jag sjög" Du är du och jag är jag, men du och jag är vi, ensman blir jag allt för svag förmår ej vända natt till dag, tillsammans kan vi göra jorden ljus och fri"
Det gick jätte bra! Men problemet var att jag var jävligt nervös, men det behövde jag igentligen inte vara, men problemet var att jag tänkte så konstig tanke som Tänk om Nicklas Hocker är här och ser mig när jag sjunger. Det var det som fick mig att bli jätte nervös, jag kännde mig svimfärdig, men som tur var att jag inte svimmade.

Åh nej! Jag har Omprov på Grekland & Italien, gissa om jag har pluggat ? Svar; Nej. Jag har liksom inte hunnit haha! I fredags så var jag ju på idol finalen, i lördags var jag i heron city och såg alla nio idolerna, och igår hade jag lucia i kyrkan. I am a bissy womman now! Haha nej då,


Nu måste jag dra till skolan hinner inte mer , Hejdåå!
myspace.com/herbrightskies

/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback