God Jul!

God Jul allihopa! Nu är det jul, och jag sitter och kollar på kanal 5, pojken som har en pappa som är jultomte! I love it! Jag har tröttnat på Kalle anka! Så det blir att kolla på den! Men just nu bloggar jag ju, mwaha!
snart ska jag äte julmat! Det kommer bli super gott med all mat och allt.
Sedan blir det att öppna alla julklappar och så, sedan äta upp ALADDIN asken! mohaha! Jag ska bli den första som öppnar och äter ut aladdin asken.
Men nu ska jag kolla klart på teven och vara social! Hoppas jag får pengar så jag kan köpa en ny mobil, min samsung har Pajat helt!
Det går inte och ladda den längre, även om jag la in den på lagning i sommras.
Men nu funkar den inte!
TYPISKT!!!
nu använder jag pappas. Eller ah, lånar den tills jag köper en ny :)


Bye bye Bitches! And have a very MERRY CHRISTMAS!!
loove you all. don't forgett to coment?



Kommentarer
JaZiii

JaZiii

SV : försöker du va rolig lr? jag hade dom långt innan dig,

nej nej jag fick till metal ;)

2009-12-24 @ 15:37:57 | http://youlikemeto.blogg.se/
Louise

Jävlar, haha :)

Jag är född där. Men jag bor i värmland nu. Kristinehamn asså, vet du vart det ligger ? :)

2009-12-24 @ 17:27:42 | http://lollibloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback